سلامت و پزشكي سلامت و پزشكي .

سلامت و پزشكي

آشنايي با كاشت مو و روش هاي انجام آن

مو، زيبايي، ريزش مو، درمان ريزش مو اين پرسش بعدي مانند اين كه چگونه براي جلوگيري از ريزش مو و يا پيوند مو چه طبيعي است؟ كلمات كه شايد ذهن شما را بيش از حد شلوغ است. بسياري از مردم در اطراف ما يا ممكن است ما مو Sbhman با يك نگاه به آينه از دست دادن و شروع به Rfthman. چگونه دوباره به زيبايي سابق من باز گردم؟ اگر هزينه هاي تكراري براي دارو، شامپو و راه هايي براي جلوگيري از ريزش مو توضيحات زير خسته ممكن است كمك به شما براي تصميم گيري براي پيوند مو طبيعي است.
 
معرفي تاريخچه كاشت مو


عمليات در كنار منبع اصلي خون به بافت پوست سر به منطقه طاس و كاشته شده است.
 
نيويورك توانست به نام روز نورمن Anrysh با استفاده از گرافت رايگان در بيماران مبتلا به طاسي الگوي مردانه تست شده است.
 
نكته قابل توجه در اين بود كه آن باعث پيوند مو جديد در منطقه كه محل اوليه خود به همان اندازه بوده است و داراي رشد قابل توجهي كاشته.
 
زير از لينك Rghb موي طبيعي و مو طبيعي كم بود.
 
ويليام راسمن دكتر به طور همزمان در شمال امريكا و ايالات متحده هزاران Mykrvgraft مورد استفاده در يك جلسه درماني است كه نشان دهنده تمام پيوند مو طبيعي سرعت بخشيدن به پيشرفت در جهان است.
 
پيوند واحد مو فوليكولي، به دنبال شروع به شكل گرفتن، و گرافت و اندازه شكاف كوچكتر شد. اين پيوند كوچكتر، جراحان اجازه مي دهد تا گرافت واحد فوليكولي در منطقه پذيراي هستند. پس از موفقيت توجه بيشتر به طيف اين تمركز گرافت جراحي امر كاشته به دست آورد
 
چرا كاشت مو در كلينيك ونك
 
در كلينيك ونك يكي از بهترين تيم‌هاي كاشت مو را داريم كه زير نظر متخصصين پوست و موي مجرب كار كاشت مو و ابرو را انجام مي‌دهند.كلينيك ونك با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر،‌ اقدام به راه‌اندازي و تجهيز مركز ليزر سان‌آي نموده است.
علت تمايز كلينيك ونك با ديگ كلينيك ها:
 

  • صداقت، كيفيت، نتيجه اولين دليل انتخاب مشتريان اين مركز مي باشد.
  • طبيعي ترين خط رويش مو در مركز تخصصصي زيبايي و كاشت موي ونك بوجود مي آيد.
  • كاشت مو عمل زيبايي است و متاسفانه بيمه ها هزينه آن را پوشش نمي دهند. كاشت مو در كلينيك موي ونك با هزينه بسيار مناسب و با ارائه ضمانت نامه كتبي انجام مي شود.
  • در كلينيك ونك بيماران در طول عمل درد يا ناراحتي ندارند. 

 


باعث افتخار ماست كه بيماران از شهرهاي مختلف ايران و كشورهاي همسايه براي كاشت مو به كلينيك ونك مراجعه مي نمايند. اين مركز توسط افرادي معرفي مي شود كه قبلا كاشت مو كرده اند و از نتيجه عمل راضي هستند
كاشت موي طبيعي تنها راه حل موفقيت آميز براي درمان دائمي طاسي سر است

/كاشت-مو/vanak.clinic


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۰۶:۵۲ توسط:jodyy موضوع:

يك راه‌حل براي رفع خشكي موي سر

ده درصد از مو را آب تشكيل مي‌دهد. اگر از ميزان رطوبت مو كاسته شود، مو به‌طور طبيعي شروع به جذب آب مي‌كند. داروهاي مرطوب‌كننده به تنهايي نمي‌توانند آب ازدست‌رفته را به موها بازگردانند. راه‌حل مناسب، استفاده از اسيدهاي چرب طبيعي است.يكي از بهترين و غني‌ترين گياهان داراي اسيدهاي چرب كه مي‌تواند رطوبت كافي را به موهاي خشك بازگرداند زعفران است. پوست سر به‌طور طبيعي اسيد چرب توليد مي‌كند. شما نيز مي‌توانيد با چند اقدام ساده اسيدهاي چرب طبيعي ازدست‌رفته را به مو بازگردانيد.چند قطره روغن زعفران را در كف دست بريزيد و هر دو دست را به هم بماليد.كف دست‌ها را به آرامي روي موهاي خشك بماليد. در ابتدا نوك موهاي خود را به اين روغن آغشته كنيد. مقدار چربي‌اي كه در موهاي شما نفوذ خواهد كرد. نامحسوس است، ولي تداوم اين كار باعث بازگشت رطوبت ازدست‌رفته به موهاي شما خواهد شد.
خشكي مو و درمان خانگي
۱- مايونز : نصف پيمانه مايونز را به موهاي خود بزنيد و مطمئن شويد از ريشه تا سر موهاي خود را به آن آغشته كرده ايد. موهاي خود را ۱۵ دقيقه با حوله اي بپوشانيد و اجازه دهيد تا مايونز به طور كامل تمام موهاي شما را مرطوب كند. سپس موهاي خود را كاملا بشوييد و شامپو بزنيد.۲- كره كاكائو : نصف پيمانه كره كاكائو را داخل ماكروفر گرم كنيد و از ريشه تا انتهاي مو را به آن آغشته كنيد. اجازه دهيد كه كره كاكائو به مدت ۱۰ دقيقه بر روي موهاي شما بماند. سپس موهاي خود را بشوييد و شامپو بزنيد.۳- زرده تخم مرغ : دو عدد زرده تخم مرغ را خوب به هم بزنيد و موهاي خود را كاملا به آن آغشته كنيد. اجازه دهيد تا كاملا زرده تخم مرغ به خرد موهاي شما برود و آن را نرم كند. اين كار را براي مدت ۲۰ دقيقه انجام دهيد. سپس موهاي خود را كاملا بشويد و شامپو بزنيد.۴- روغن : سه قاشق غذاخوري روغن زيتون و روغن آواكادو و روغن آفتابگردان را درون ظرف دربسته اي قرار دهيد و آن را در ظرف آب جوش براي مدت ۲ دقيقه قراردهيد تا گرم شود. سپس آن را از آب جوش بيرون آورده و موهاي خود را كاملا به آن آغشته كنيد. يك دقيقه فرصت دهيد تا روغن آن كاملا به خرد موها رفته و آن ها را نرم كند. سپس موهاي خود را بشوييد و شامپو بزنيد.براي رفع خشكي موها، يك عدد زرده تخم مرغ و يك قاشق غذاخوري آبليمو و عسل و روغن زيتون را با هم مخلوط كنيد و اين تركيب را به سر خود بماليد و سپس بشوييد۵- آلوئه ورا: آلوئه ورا يك ماده مرطوب كننده براي موها به شمار مي رود كه مي تواند سبب رشد موهاي جديد شود. موهاي خود را با نصف پيمانه از عصاره آلوئه ورا آغشته كنيد و پس از چند دقيقه موهاي خود را بشوييد و شامپو بزنيد.۶- سركه : سركه سيب مي تواند موهاي آسيب ديده را ترميم كند و ميزان PH موهاي شما را تنظيم كند. مي توانيد روزانه موهاي خود را با محلولي شامل سركه و روغن معطر بشوييد تا PH  موهاي شما تنظيم شود.۷- عسل و تخم مرغ : يك عدد زرده تخم مرغ و يك قاشق غذاخوري آبليمو و عسل و روغن زيتون را با هم مخلوط كنيد و اين تركيب را به سر خود بماليد و آن را ماساژ دهيد. سپس آن را بشوييد و شامپو بزنيد.
موهاي بور
آب ليمو و آب گرم را با هم مخلوط كنيد و براي شستشوي موهاي بور از آن استفاده كنيد. آب ليمو سبب درخشان و شفاف شدن موهاي بور مي شود.روش ديگري كه مي توانيد براي تقويت موهاي بور از آن استفاده كنيد اين است كه ماست و پنج قطره روغن اسطوخودوس و آب و بابونه را با هم تركيب كنيد و به موهاي خود بماليد. اين تركيب باعث شفاف شدن موهايتان مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۰۶:۳۷ توسط:jodyy موضوع: